ISO 9001:2015

ISO 9001:2015



23265_Q15_transfer_cert_SK 23265_Q15_transfer_cert_EN

Politika kvality

1. Úvodné ustanovenie

Politika kvality je strategický dokument, ktorý stanovuje manažment spoločnosti ako prostriedok na vedenie spoločnosti smerom k zlepšovaniu svojej činnosti so zreteľom na primeranosť.

Pri určovaní politiky kvality manažment vychádza z celkovej stratégie spoločnosti a to obchodnej, technickej, výrobnej a ekonomickej.

Pri tvorbe politiky kvality manažment vychádzaz identifikácie potrieb zákazníkov a zainteresovaných strán, z analýzy vlastnej schopnosti splniť požiadavky, z celkovej analýzy spoločnosti a možnosti zlepšovania systému manažérstva kvality.

Politika kvality obsahuje záväzok spĺňať tieto požiadavky so zreteľom na trvalé zlepšovanie systému manažérstva kvality. Politika kvality poskytuje rámec pre tvorbu cieľov kvality. Dôraz sa kladie na zrozumiteľnosť a na oboznámenie všetkých pracovníkov s politikou kvality.

2. Základné princípy

  • Spokojnosť zákazníka je našou najvyššou prioritou spolu s orientáciou na moderné trendy a technológie pri realizovaní zákaziek s dôrazom na bezpečné a zdravie neohrozujúce prostredie a pracovné podmienky zamestnancov.

  • Vysoká kvalita všetkých činností v oblasti návrhu, výroby a dodávok našich systémov je predpokladom na upevnenie nášho postavenia na domácom trhu a vytvárajú predpoklad pre rozvoj zahraničných aktivít.

  • Kvalita je prvá a základná úloha, za splnenie ktorej zodpovedajú všetci zamestnanci spoločnosti.

  • Zaväzujeme sa spĺňať požiadavky a trvalo zlepšovať efektívnosť manažérskeho systému zavedeného v našej spoločnosti.

  • Dodávateľov komponentov a služieb aktívne začleňujeme do nášho manažérskeho systému.

  • Zástupcovia vedenia spoločnosti majú potrebnú právomoc a organizačnú voľnosť na riešenie všetkých problémov.

  • Trvalé zlepšovanie manažérskeho systému je podporované a zabezpečené aktívnym prístupom zamestnancov spoločnosti.

  • Každý zamestnanec je reprezentantom spoločnosti a svojou prácou a vystupovaním pomáha budovať dobré meno spoločnosti a stabilizovať pozíciu spoločnosti u zákazníkov.

  • Starostlivosť o sociálne zabezpečenie, životné a pracovné prostredie a BOZP je súčasťou stratégie rozvoja spoločnosti. Využívame systém vzdelávania k zvyšovaniu uvedomenia a vedomosti v oblasti manažérskeho systému s dôrazom na prevenciu znižovania rizík.

  • Budeme sa snažiť o maximálne materiálové využitie vstupov, zhodnotenie odpadov separovaným zberom a nevyužité druhy odpadov budeme zneškodňovať environmentálne vhodným spôsobom.

  • Vedenie spoločnosti sa zaväzuje prevenciou zabraňovať znečisťovaniu životného prostredia, dodržiavať príslušné environmentálne, právne a iné požiadavky, dodržiavať platné legislatívne predpisy a normy pre oblasť bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.